Search This Blog

Monday, May 21, 2007

sedona, arizona






hello! sorry it has taken me so long to blog...i was on holiday in sedona, arizona. heath had a photo shoot there last week so i went out for my birthday. here are some pictures of the beautiful scenery. he surprised me with couples massages by the creek at a beautiful spa. it was lovely! and...here are my feet, since i've had several requests to see them. i had surgery on both of them. my left foot is healing very well and my right is just starting to recover.

bonjour ! désolé il m'a pris ainsi désirez ardemment au blog... que j'étais en vacances dans le sedona, bruyère de l'Arizona a eu une pousse de photo là la semaine dernière ainsi je suis sorti pour mon anniversaire ici suis quelques images du beau paysage. il m'a étonné avec des massages de couples par la crique à une belle station thermale qu'elle était belle ! et... voici mes pieds, puisque j'ai eu plusieurs demandes de les voir. j'ai eu la chirurgie sur les deux. mon pied gauche est curatif très bien et ma droite est commencer juste à récupérer.

4 comments:

Claire said...
This comment has been removed by the author.
Claire said...

Such a great place: the swimming-pool is amazing! Happy Birthday Sarah and get well soon!!!
Also, the translation, very funny :)
Love!

Laure said...

we love google lol
The place looks beautiful!!
love you!!

Nhu Ha said...

oooh! it's look like our swimming pool!!!
bisous